Thursday, June 2, 2011

Aku masih menunggu hidayahMu

Ya Allah..
Sesungguhnya hatiku ini telah jauh dariMu.. entah mengapa Ya Allah.. aku cuba menghampiri dan mendekatiMu.. namun semakin kuat dugaan dan cabaran yg mendatang.. sahabatku pernah berkata " Arief, Allah akan pandang usaha kita.. berusahalah mencari hidayah dariNya.. seorang lg sahabatku pernah berkata Arief, jaga iman kau baik2.. kerana iman kau yg paling berharga.." MasyaAllah.. aku tidak mampu untuk menjaga imanku,.. aku terus hanyut mengikut nafsuku ini..
 Ya Allah..
Ampunkan hambaMu ini Ya Allah.. aku sedang berusaha Ya Allah.. kuatkanlah hambaMu ini.." Arief.. bantulah aku".. maafkan aku sahabat.. carilah orang lain.. kerana diriku ini masih juga mencari dan berusaha.. pabila aku sudah bersedia, pasti aku akan datang kepadamu, dan memimpin tanganmu untuk bersama-sama ke syurga.. doakan aku ....

No comments: